Volgers

maandag 11 januari 2010

Oops!!!


Goede morgen,
Ten eerste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.Zo dat moest ik even doen.

Wat een worsteling is dit kaartje weer geworden!!!
Ik dacht laat ik ook eens glitters op mijn roosjes doen,en aangezien ik dat nog met stickels moet doen vergt dat de nodige voorzichtigheid.
Heel voorzichtig knijpen in dat flesje, nou je voelt het al aankomen,verschrikkelijk wat een klodder.
Ik deppen met keukenpapier.
Nou het valt gelukkig allemaal wel mee (puf).
Weer een Magnoliatje
Papier weer Bitter Sweet, zo mooi!!!
Roosjes en plakpareltjes.
Ik wens jullie nog een fijne dag.
Groetjes Heidy

3 opmerkingen:

cats whiskers zei

Love the colour combo and embellies and of course the gorgeous image
Hugs Jacqui x

Tineke's hobby zei

Het is een hele mooie kaart geworden ik zie niks van de klodder(haha) is gelukkig dus toch goed gekomen.het stempeltje is erg mooi ik heb toevallig net dit afdrukje besteld op marktplaats.je papier is ook heel mooi dus in een woord SUPER
GR Tineke

Mina zei

beautiful card Heidy the Tilda is so cute and, I love the group of roses which goes perfectly wit your BG papers
Mina xxx