Volgers

maandag 5 april 2010

3 in 1




Goede middag allemaal,

Zo net even naar de planten hal in Rhoon geweest.
Mijn man vind het heerlijk om in de tuin te rommelen.
Nou hij kan zijn gang weer gaan hoor hihi.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Sweet stamping challangeblog :Its a mans world.
Just Magnolia : Fold it.
Magnolia down under : Thank you

Het Plaatje is een Magnolia
Het Papier is al zo vreselijk oud
Een knoopje en een lintje
Ik heb de randjes van het papier met catseye walnut aangezet.
En alles met de hand zitten stikken.

Ik heb ook nog van Jopie een award gekregen.
Dank jewel Jopie.
Nou moet ik 10 dingen over mezelf vertellen.

1 ik ben gek om mijn kleine gezinnetje(man zoon en hond)
2 ik ben gek op kaartjes maken
3 ik vindt het heerlijk om te bloggen
4 ik werk bij een benzinepomp en vindt dat hartstikke leuk(wel heel zwaar)
5 ik mis mijn ouders vreselijk
6 ik ga iedere maandagavond bowlen
7 ik het ook heerlijk vindt om een legpuzzel te maken
8 ik dit eigenlijk heel moeilijk vind om iets over mezelf te vertellen
9 waren het er nou 8 of 9 hihi
10 ik eigenlijk als ik goed in mijn vel zit,zo gek als een deur ben.

Nou moet ik hem ook weer doorgeven.
Nou lieve mensen ,hij is voor jullie allemaal


Nog een fijne dag verder.
XXX Heidy

11 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een leuk kaartje weer Heidy. Ik heb trouwens een verrassing voor je op mijn blog staan.
gr. Silvia

Sandra zei

wat een geweldig kaartje heb je gemaakt super zeg, en gefeliciteerd met je award
fijne avond nog
groetjes sandra

Lindsey zei

Hello!
My computer won't translate again so 'i'll pop back again later to read your post. Fab card, so much detail. Love the inside too!
Glad to hear that you put your wallet in the fridge, usually my car keys end up in there after I've done the weekly shop!
Linds xxxxx

Tineke's hobby zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt erg mooi gedaan en gefeliciteerd met je award
Groetjes Tineke

cats whiskers zei

This is beautiful dear, what a fabulous colour combo and perfect colouring, thanks for joining us this week dear
Hugs Jacqui x

Daantje's scrapkaartenfun zei

Wat een leuke kaart is het geworden! En gefeliciteerd met je award! En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!Liefs Daan! ps. leuke hobby bowlen trouwens! x

Mina zei

hes brilliant Heidy, I love your fold too...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx

Karen zei

Gorgeous card and such lovely colours. Thanks for joining us this week at A Spoon Full of Sugar
Karen x

Jayne Hayward zei

Love the image and the papers. Great fold card and fits perfectly for our theme this week.

Thanks for joining in with us over on Sweet Stampin Challenge.

Jayne xx

Jodie from Oz zei

Heidy, congrats on your award, very well deserved. I love your gorgeous card, the colors are wonderful and beautifully colored Edwin. Thanks for joining us at Magnolia Down Under Have a great weekend. Jodie hugs from Oz

Risa zei

What a beautiful gate fold card! Edwinis totally handsome and your color combo and layout are awesome!
hugs
Risa:)