Volgers

zondag 30 oktober 2011

Kenny K DT

Goede morgen

Het is weer zondag en dan is het tijd voor een nieuwe challenge van KennyK's Krafty girlz
Het thema deze week is "Glitter &Bling"
Geweldig thema voor de nieuwe Kerst digi's die van af vandaag verkrijgbaar zijn.
Team A is aan de beurt dus ik kon nog effe relaxen hihi

We worden deze week gesponserd door
en de winnaar mag 2 kerstdigisets uit kiezen .
En onze eigen
die 5 digi's naar keuze weg geeft

Dus ga gauw kijken naar de geweldige creaties van team A op het blog want die mochten al met de nieuwe digi's spelen.

Nog een hele fijne dag verder
XXX Heidy

1 opmerking:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik ben gaan kijken en wat een mooie kaarten.
de kerstdigi's zijn geweldig, ik denk dat ik die met de rendieren ga bestellen, die vind ik zo gaaf.

groetjes jolande